Kamis, 17 Mei 2012

i just want to live like a normal person

High school is too difficult.
i thought it will be so beautiful like dramas on tv. i was totally wrong.
setelah gue pengen ngubur semua pengalaman menyakitkan yang terjadi disaat gue sd dan smp, shit. it happens again now.
i like someone who gives me some fake hopes.
BITCH. kalo move on gampang, gue ngga akan seterpuruk ini.
semakin susah move on karena sahabat gue tercinta yang bernama, desi
okay, she can read people's mind. and she can read his mind and his mind. two people who are "something" for me and she told everything to me about their feelings about me. dan voila................
i was crying like newborn baby.
no, it's not a bad thing. it's good. but bitch......pernah ngga sih lo nunggu 5 tahun ? HAHAHAHA. dan lo baru tau semuanya sekarang. HAHAHAHAHA.
ok, i moved on. tapi yg satunya lagi................ :")
have you listened "biarlah" by soulvibe?
you must know what it feels.
udah ya, jangan giniin gue lagi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar